Sunday 5 October 2014

CABARAN 1 : SET ANAK SIHAT DAN PINTAR









Sebagai ibu bapa pasti inginkan anak mereka mempunyai tahap intelektual yang tinggi, berpotensi, bijak, kreatif, rajin belajar dan mempunyai tabiat seronok belajar. Memang tidak dinafikan yang cemerlang dalam pembelajaran dan pelajaran memberikan peluang yang cerah untuk masa depan anak anda.
Namun itu semua tidak mencukupi tanpa nutrisi yang baik yang juga penting dalam perkembangan tahap intelektual anak-anak.

OMEGA GUARD SHAKLEE




Omega 3 terdapat dalam Omega Guard Shaklee.
Sebahagian besar daripada otak terbina dari lemak 'baik' yang juga dikenali sebagai asid lemak Omega -3.
Kajian menunjukkan diet yang kaya dengan Omega-3 boleh meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menaakul atau menyelesaikan masalah, meningkatkan daya tumpuan dan ingatan serta perhubungan antara sel otak. Omega-3 juga menunjukkan dapat menyokong keseimbangan emosi dan sikap positif serta membantu meningkatkan daya ingatan ketika mereka tua kelak. 

CHEWABLE VITA-C PLUS

Sebagai ibu bapa yang prihatin, pasti inginkan anak-anak mendapat khasiat makanan sepatutnya. Lebih-lebih lagi bila sudah bercerai susu ibu, 1OO% nutrisi harian adalah dari pemakanannya.

Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan
Vitamin C.

Antara Fungsi VITAMIN C :
Memelihara daripada jangkitan, dan meningkatkan imuniti tubuh.
Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi SERTA struktur tulang.
Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging.

Membantu pertumbuhan dan penggantian tisu dan menolong dalam pengeluaran hormon anti-stress dan interferon.

MEAL SHAKES
Set Anak Sihat dan Pintar




Protein baik membantu dalam menyuburkan otak. Asid amino yang diperolehi dari protein diperlukan untuk neurotransmitter. Protein juga merupakan blok-blok sel yang terbina di dalam tubuh termasuklah sel-sel imun, sel-sel darah merah, enzim, otot-otot dan tulang yang diperlukan utuk tumbesaran yang sihat. Jika anak anda sering selsema, batuk dan demam, Meal Shakes adalah penyelesaian yang terbaik, di mana ia boleh meningkatkan sistem ketahanan badan anak secara semulajadi.

Oleh itu, sediakan keperluan awal bagi merangsang otak si manja. Jika anak anda berusia 1 tahun ke atas, ke semua suplemen di atas diamalkan. Harga? Insya Allah mampu milik oleh setiap ibu bapa. Sangat murah berbanding dengan kesihatan dan kecerdasan minda yang tak ternilai untuk anak kecil kita.










Info Pembelian Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan:
i. Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian
ii.Jadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat
iii Penghantaran Shaklee Penang ,Shaklee Kedah , Shaklee Perlis ,Shaklee Perak , dan Seluruh Malaysia,Indonesia,China dan Taiwan juga servis COD Saya adalah Pengedar Shaklee Kepala Batas,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Bertam ,Pengedar Shaklee Butterworh,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam ,Pengedar Shaklee Seberang Jaya

 ♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 924245]
 ♥ Contact No : 016-4855790
 ♥ Emel : nasriyah984@gmail.com
 ♥ADD MY FB: https://www.facebook.com/Vitaminsuperb


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to VITAMIN SUPERB
Designed by UMIESUEstudio 2015