Friday 28 June 2013

Pengedar Sah Shaklee Penang

Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Tak Kenal Maka Tak Cinta !!!!

Saya  Nasriyah Abdul Jalil, Shaklee independent distributor  Pulau Pinang / Penang  ID no 924245…COD area Seberang Perai Utara( Shaklee Kepala Batas, Shaklee Bertam, Shaklee Penaga ),Seberang  Perai Tengah (Shaklee Seberang Jaya, Shaklee Bukit Mertajam, Shaklee Bandar Perda  ) Juga di Kawasan Shaklee Sg Petani ,Kedah

Jana Pendapatan Tanpa Had,Shakle Kedah,Shaklee Perak,Shaklee Perlis,Shaklee Utara


Sekiranya diluar kawasan COD, saya akan pos melalui Poslaju/Gdex/Nationwide

Jika anda mementingkan kesihatan dan kecantikan dalam masa yang sama, sudah tentu anda memilih SHAKLEE.. Selama lebih 50 tahun sejak tahun 1956, Shaklee memastikan produk-produk kesihatan terunggulnya adalahTerjamin 100% Semulajadi, Selamat dan terbukti Berkesan kepada anda dan keluarga tersayang.

Setiap tahun Shaklee melaburkan sejumlah wang yang besar dalam membuat kajian dipelusuk dunia untuk mencari ramuan asli semulajadi. Setiap ramuan yang ditemui menjalani lebih 350 kajian keselamatan & kesihatan. Shaklee meneruskan kajian terhadap lebih 80,000 ujian berkualiti termasuk ujian-ujian klinikal setiap tahun bagi menjamin ketulenan dan perlindungan bagi setiap produk keluarannya.
Contact saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang Vitamin Hebat ini dan Sekiranya anda membeli, anda akan dapat consultation percuma dari saya

JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE
Yours Shaklee Independent Distributor

Shaklee Independent Distributor [ ID No : 924245]
Contact No : 016-4855790
Emel : nasriyah984@gmail.com
♥ADD MY FB: http://www.facebook.com/Vitaminsuperb

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share



'Sharing Is Caring'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to VITAMIN SUPERB
Designed by UMIESUEstudio 2015