Wednesday 26 June 2013

Peppermint Ginger ..



Peppermint Ginger ..


Tahukah Anda??Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.
Peppermint ginger plus ini terdiri daripada 4 bahan iaitu pudina, halia, fennal dan anise. Peppermint ginger plus ini dapat membantu dalam:
melegakan senak perut
membantu penghadaman
mabuk laut/darat
melegakan kesakitan cirit birit dan gastrik
melegakan sakit period
melegakan mual atau loya angin ketika mengandung
membuang angin dalam badan
menyamankan perut
Cadangan:

Larutkan 2 biji dalam HOT TEA @ ENERGY TEA MIX dan bau peppermint tu memang harum semerbak..Sedap sungguh rasanya bila di minum..Jadilah Peppermint Ginger Tea SELAMAT MENCUBA!!!

Segala kandungan testimonial atau penulisan dalam laman ini adalahbukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose apa jua penyakit.Pembaca digalakkan untuk dapatkan nasihat pakar kesihatan. 
(These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.)

JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE

Salam Sayang 
Perunding Vitamin Anda
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 924245] 
 Contact No : 016-4855790

 Emel : nasriyah984@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to VITAMIN SUPERB
Designed by UMIESUEstudio 2015