Friday 23 May 2014

Manfaat Shaklee Advanced Joint Health

Manfaat Shaklee Advanced Joint Health ini ialah dalam  3 cara iaitu:

•• Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya,. bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

•• Bertindak sebagai kusyen ( (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.

•• Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan  dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Kekalkan kesihatan sendi, yang aktif dan lasak terutama sekali gologan dewasa dan warga tua. Bagi jutaan orang yg mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan pun terasa begitu mencabar. Elakkan ketidakselesaan sendiri menghalang anda daripada bergerak aktif dan melakukan perkara-perkara yang anda gemari. Pencegahan awal boleh menjadikan anda sihat pada masa akan datang. Sama ada anda penghidap sakit sendi atau pun tidak, adalah penting anda mendapatkan nutrisi sendi seiring dengan peningkatan usia.

Sakit sendi sering menghalang anda untuk gaya hidup yang lebih aktif. Sekiranya anda atau orang tua mahupun sesiapa sahaja dalam keluarga anda sering diserang sakit sendi, inilah masanya anda untuk mencuba Advance Joint Health Tablet keluaran Shaklee untuk kelegaan segera!  KESAN DAPAT DIRASAI SEAWAL 5 HARI!

SAKIT LUTUT SHAKLEE
Add caption

Info Pembelian Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan:
 i. Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian
 ii.Jadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat
 iii Penghantaran Shaklee Penang ,Shaklee Kedah , Shaklee Perlis ,Shaklee Perak , dan Seluruh Malaysia,Indonesia,China dan Taiwan juga servis COD .

Saya adalah Pengedar Shaklee Kepala Batas,Pengedar Shaklee Sungai Petani,Pengedar Shaklee Bertam ,Pengedar Shaklee Butterworh,Pengedar Shaklee Bukit Mertajam ,Pengedar Shaklee Seberang Jaya

 ♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 924245]
 ♥ Contact No : 016-4855790
 ♥ Emel : nasriyah984@gmail.com
 ♥ADD MY FB: https://m.facebook.com/Vitaminsuperb

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to VITAMIN SUPERB
Designed by UMIESUEstudio 2015